מדיניות זו הינה בכפוף לתנאי השימוש באתר וכן לחוק הגנת הצרכן במשינה ישראל - התשמ"א-1981.
ביצוע עסקה באתר
כאשר גולש / משתמש באתר רוכש מנוי באופן ישיר דרך האתר המנוי יתעדכן עבורו באופן אוטומטי ומיידי, בפרופיל עבורו רכש, ולמשך התקופה המוגדרת.
ביטול עסקה באתר
על מנת לבטל עסקה הנעשתה באתר יש לשלוח פנייה מפורטת דרך טופס יצירת קשר. יש לציין את הפרטים הבאים:
- פרטי העסקה – סוג המנוי, העלות ותאריך הרכישה - פרטים מזהים של הגולש / משתמש – שם מלא, מספר מזהה באתר, אימייל או טלפון איתם נרשם לאתר - 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי - סיבת הבקשה לביטול / זיכוי - במקרה של זיכוי – יש לציין את הסכום המבוקש
חשוב לדעת! בעת ביצוע עסקה באינטרנט השירות/ מנוי ניתן לכל משך התקופה המוגדרת באופן מיידי, כך שלא ניתן לבטל עסקה מסוג זה גם אם בוצע שימוש חלקי וגם אם בוצע שימוש מלא בתקופה אותה רכש.
בעל האתר רשאי לשיקול דעתו ובמקרים חריגים לאשר לגולש/ למשתמש זיכוי כספי חלקי או מלא.
גביית דמי ביטול לפי חוק
בעל האתר ומי מטעמו רשאי לגבות 5% או 100 ₪ (הזול מבניהם מסך העסקה המקורית) מהגולש / המשתמש, על פי חוק דמי ביטול.
• לא יגבו דמי ביטול כלשהם מהגולש/ המשתמש רק במצב של ביטול עסקה בגין כשל, תקלה או פגם בשירות הנרכש ובעת שימוש באתר זיגוטה.