ההודעה נשלחה על ידי רינה , בתאריך 09/12/2010 23:05:46 |
---|
אכזבה מ-H&Mזאת הפעם הראשונה (והאחרונה) שאני נכנסת ל-H&M לאחר שכשקניתי פריט וגיליתי שאינו מתאים לי, ביקשתי להחזיר. המוכרת לא הסכימה להחזיר לי את סכום הקנייה אלא עמדה על כך שאקבל רק זיכוי. קניתי בזיכוי בחית ברירה פריט שאיני ממש זקוקה לו, ולא כדי לא לאבד את הסכום ששילמתי. בכל חברות האופנה שאני קונה בהן יש אפשרות להחזיר פריט ולקבל בחזרה את סכום הכסף ששולם. חבל שדווקא בחברה שמחשיבה את עצמה הלקוח הופך להיות שבוי: שילמת ואינך מרוצה-בעייה שלך-כסף לא תראה בחזרה. אני כבר יודעת לאיזה חנות לא להיכנס להבא. |
תגובות