ההודעה נשלחה על ידי אוהד שושני , בתאריך 28/08/2011 22:18:30 |
---|
לקרוא ולא להאמין - למי שמתכוון לקנות מחברת עצמל'הב-9/6 רכשתי לבני העולה לכיתה א שולחן + כוורת בחברת עצמל'ה המגדירה את איכות מוצריהם כטובה ביותר ולכן ההצדקה למחירם המופרזלאחר שלושה שבועות המוצרים הגיעו, אולם לאחר התקנתם שמנו לב למספר פגמים במוצרים כגון: דלתות ומגירות שלר נסגרות, הרכבה באלכסון, "בטן" בדפנות הכוורת, חורים בעץ וכו'. פניתי למנהלת שירות הלקוחות בחברה שאהבטיחה שנציג מטעם החברה יגיע ולדבריה "אם הסחורה אכן פגומה העסקה תבוטל". לאחר כשבועיים הגיע נציג שאמר שהסחורה פגומה והוא ימליץ על ביטול העסקה, אולם לאחר שבוע התברר כי כשדיווח לחברה על הדברים שראה מסר שהמוצר במצב "סביר". לאחר שיחה ביננו הוא "נזכר" בדברים שאמר וכתב לנו אלר שאז מנהלת שירות הלקוחות לקתה אף היא באבדן זיכרון "ושכחה" את עניין ביטול העסקה ואף הציעה להחליף את המוצר לחדש. לאחר שבוע נוסף ביקשנו אכן להחליף את המוצר והטח לנו שנציג החברה יחזור אלינו ע"מ לתאם את ההחלפה. לאחר שבועיים נוספים פנינו שוב לחברה אך אז התברר שאין את המוצרים במלאי ונצטרך לחכות 3 חודשים נוספים!!!! כדי לבצע את ההחלפה. מקווה שלא תיפלו בפח כמוני |
תגובות